איך בוחרים מועדונים לבת מצווה

ראשי / איך בוחרים מועדונים לבת מצווה
מועדון לבת מצווה


לקראת המועד המתוכנן של הבת מצווה, כלת השמחה ומשפחה מחפשים מועדונים לבת מצווה. הם בוחנים כמה וכמה פרמטרים, כדי להגיע להחלטה שהיא הנכונה ביותר עבור החגיגה החשובה.

המלצות על המקום

בשלב ראשון כדאי לקבל המלצות ממשפחות אשר ערכו לאחרונה אירועים מסוג זה. הם ימליצו או יתנו דיס המלצה על המועדונים השונים. מעבר לכך כדאי לבדוק באינטרנט את חוות הדעת של הגולשים על אירועים שבהם השתתפו ורשמו באתרים השונים את שביעות רצונם, או את אכזבתם.

ניהול מסיבת בת המצווה

האופן שבו הנהלת המועדון מנהלת כל אירוע הוא נושא אקוטי ולכן במסגרת ההמלצות בודקים גם נושא זה ונפגשים עם צוות ההנהלה שמתפעל ומנהל את האירוע וזאת כדי להתרשם מרמת האחריות והרצינות שלהם. קיימת חשיבות רבה לגבי לוח הזמנים של האירוע שיהיה בדיוק על פי מה שנקבע מראש, כדי לא למשוך זמן בנושאים שוליים. דבר שיגרור מצב שבו המסיבה תסתיים מאוחר ולכן הילדים יפסידו חלק ממנה, כיוון שהם ייצאו כבר הביתה בהסעה.

הקולינריה במועדונים

הקולינריה היא זו שקובעת את הצלחתו של האירוע ולכן בני המשפחה יבדקו שמדובר על מועדונים לבת מצווה שהם מקפידים על ניקיון ועל היגיינה. כמו כן שהם מציעים מנות טעימות לילדים בהתאם למאכלים האהובים עליהם. אם מדובר באירוח על בסיס בשרי, הילדים ייהנו מהמבורגרים משובחים בתוך לחמניות רכות ואיכותיות, עם תוספות רבות לבחירתם והרבה צ'יפס.

אם המגמה היא להכין מאכלים חלביים, ייהנו הילדים מפיצות טריות, פסטה ברוטב עגבניות וכמה אופציות נוספות התואמות את החך שלהם.

משחקי מחשב עבור האורחים

הילדים אוהבים מאד להיכנס אל מועדונים לבת מצווה שיש בהם משחקי מחשב שאהובים עליהם כמו play station  ומשחקים נוספים, הם נהנים לשחק יחד עד תחילת האירוע.

תוכן במהלך הבת מצווה

חברים ובני משפחה רבה מעוניינים ליצוק תוכן, לפעמים מדובר במופע מתוכנן ולעיתים מדובר על מופע בהפתעה. בשני המקרים יש לוודא שיש מקום באולם לערוך את ההופעה ולהציב במידת הצורך נגנים או מערכת הגברה נוספת עבור המופע.

מערכות מתקדמות

הצלחתו של האירוע תלויה בהימצאותן של מערכות מוסיקה מתקדמות, הגברה, צגי מחשב ומערכת תאורה המאירה את רחבת הריקודים בשלל צבעים. לכן יש לוודא כי מועדונים לבת מצווה מכילים את מלוא הציוד הנדרש, דבר שיהפוך את אירוע בת המצווה לחגיגה יוצאת דופן עם המון שמחה מתחילתו ועד סופו.




תפריט נגישות