איך לבחור אולם לחינה?

ראשי / איך לבחור אולם לחינה?
אולם לחינה


זוגות רבים אשר מבקשים לערוך אירוע חינה לפני החתונה, בהתאם למסורת המשפחתית, עורכים את האירוע באולם ולא בבית. זה נובע גם מרצון לארח כמות גדולה של אנשים, הרבה יותר ממה שהבית יותר להכיל, וכן זה נובע בגלל העובדה שהרבה יותר פשוט ומסודר לארח אירוע כזה באולם מותאם, כך נחסכת מהם לא מעט עבודה לפני ואחרי האירוע.

כעת נשארת שאלה אחת בסיסית, כיצד בוחרים אולם לחינה? על פניו זו נשמעת שאלה סטנדרטית ופשוטה, יהיו שיטענו שזו שאלה שכלל לא צריך לשאול, מאחר וניתן לערוך את האירוע במקום בו עורכים את החתונה לאחר מכן.

זה לא מדויק. בדרך כלל אירועי חינה הם הרבה יותר מצומצמים מאשר החתונה עצמה. נהוג להזמין לאירועי חינה הרבה פחות אורחים, וכן לא משתמשים בשירותיהם של כל הספקים. צריך לומר גם, משך זמן האירוע הרבה יותר קצר ולרוב הוא מורכב מארוחה ומטקס החינה עצמו, לא מעבר לכך.

לפני שנציג כמה נקודות שיסבירו כיצד בוחרים אולם לחינה, צריך להדגיש, הבחירה לעשות את האירוע באולם ולא בבית, היא לא מובנית מאליה. מטעמים שונים, בעיקר מטעמים כלכליים, יש זוגות שמעדיפים לערוך את האירוע בבית, ורבים מהם בוחרים גם לערוך אירוע צנוע מאוד בשביל לא להכביד על האורחים, אשר מוזמנים גם לחתונה עצמה.

טיפים לבחירת אולם לחתונה

גודל ומיקום – מאחר ומדובר באירוע יותר מצומצם ובמתוכנת יותר צנועה, אזי שגם האולם בו בוחרים לערוך את החינה, צריך להיות בהתאם. רצוי שהוא יהיה מקום קטן ואינטימי, שיעניק לאורחים תחושה אשר מתאימה לאופי האירוע.

זמינות – יש לוודא שניתן לשכור את המקום מספר ימים לפני החתונה, על מנת שנוכל לערוך אותו במועד שנהוג, ואז נוכל להמשיך ולהתארגן לקראת האירוע החשוב והגדול, קרי החתונה.

קייטרינג – לא פעם אירועי חינה נבדלים מאירועים רגילים, בכך שכל דבר בהם קשור כך או אחרת למסורת של הטקס. אחד הדברים זה האוכל שמוגש בו. זה לא יכול להיות אוכל סטנדרטי אלא הוא צריך להיות קשור לעדה ולטקס. חשוב לבדוק מה בדיוק חברת הקייטרינג יכולה להגיש ומה היא מציעה לנו.

ספקים – באופן כללי חשוב שהספקים אשר עובדים במקום, יוכלו לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים בהתאם לטקס ולאירוע. זה נכון גם לגבי התקליטן אשר אמור להשמיע מוזיקה מתאימה וכן לגבי המעצב אשר אחרי על עיצוב המקום, וכן זה נכון לגבי ספקים אחרים.




תפריט נגישות