חתונה בכפר סבא לא מה שחשבתם

ראשי / חתונה בכפר סבא לא מה שחשבתם
אירוע עסקי


חתונה היא אחד המאורעות המרגשים בחיים ומהווה הזדמנות נפלאה לכנס את כל האוהבים ולחגוג ביחד עמם את אהבתכם הגדולה.
החתונות של היום הן לא החתונות של פעם – הקדמה הטכנולוגית, העיצובים המרהיבים, האטרקציות המפתיעות והקולינריה המשובחת יוצרים ביחד חוויה בלתי נשכחת.
בבואכם לחפש אולם אירועים בו תוכלו לעמוד תחת החופה ולסיים את הערב כזוג נשוי חשבו היכן תרצו להינשא כך שהמקום יענה על ציפיותיכם וישדר את האווירה המבוקשת.
אולי תהיו מעוניינים לדעת שכפר סבא הפכה ללוקיישן מבוקש במיוחד בזירת האירועים בכלל והחתונות בפרט ויש לכך סיבות רבות.

הפתעה רומנטית בכפר סבא

העיר כפר סבא נחשבת לאחת היפות באזור השרון והיא מתפתחת בקצב מואץ עם שכונות מגורים ירוקות ואזורי מסחר שוקקי חיים. היא מאחדת בין שני העולמות – האורבני והכפרי ונגישה במיוחד לערוצי תחבורה לבאים מכל הכיוונים וכן למי שמגיע גם בתחבורה ציבורית עם מגוון קווי אוטובוס שמגיעים לעיר ותחנת רכבת סמוכה. דרך מצוינת להעלות את הסיכוי שהאורחים יגיעו היא נגישות וכמובן להתמקד במקום שהוא אטרקטיבי מכל הבחינות מהמראה ועד הנוחות המרבית.
סצנת האירועים של כפר סבא מציעה מבחר אולמות וגני אירועים מושקעים כאשר נפתחו גם מספר מקומות חדשים ששווים בדיקה ומנפצים את המיתוס על אירוע בעיר עצמה. תגלו כאן סביבה מודרנית ותוססת ועם זאת, אי של שלווה בלב העיר ההומה. חיבור מנצח בין חוץ לפנים ובין שקט לסטייל.

החלטתם על חתונה בכפר סבא – כיצד תבחרו את המתחם הנכון לחתונה שלכם וכיצד תפיקו אירוע חלומי? מספר טיפים חשובים.

מרחב של שלווה בלב העיר הגדולה

העיצוב משחק תפקיד חשוב בבחירת מקום לחתונה וכדאי להתרשם מהתמונות אבל גם לבוא לראות ולהרגיש. חפשו מקום בו באים לידי ביטוי אלמנטים עיצוביים מרהיבים המכניסים את האורחים לאווירה מהרגע הראשון בין אם זו צמחייה, פינות חמד, גשר מרחף מעל המים, אלמנטים ייחודיים ואפקטים של צליל ואור.
תמיד טוב לחפש מקום שמציע מחד, קבלת פנים באוויר הפתוח וחופה תחת כיפת השניים ומאידך, גם אולם מרכזי סגור לתנאי מזג האוויר השונים או לסעודה ולמסיבת הריקודים וכך תוכלו למזג בין פנים לחוץ בדרך הטובה ביותר. התייחסו גם למערכת הסאונד והתאורה, רחבת ריקודים, ריהוט איכותי ואלגנטי שניתן לסדר לפי סדרי הישיבה המועדפים עליכם וכמובן הניקיון של המקום וההקפדה על הפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול.
היום ניתן למצוא אולמות אירועים שמשלבים פריטי עיצוב מרהיבים בססגוניות רבה כמו מיטות זולה ופנאי, ערסלים, פסלים ופריטי טקסטיל שביחד יוצרים את התפאורה המהפנטת לצילומים ולאירוע כולו.

חגיגה של טעמים

אין ספק שלבחירות הקולינריות השפעה רבה על ההנאה שלכם ושל האורחים ומומלץ לבדוק מה יש לאולם האירועים להציע לכם מההיבט הגסטרונומי. בין אם אלה מנות המבוססות על חומרי גלם טריים והתאמה עונתית, חיבורים מעניינים בין צבעים ומרקמים, אפשרות לבחור בעמדות בופה ראוותניות או בהגשה ישירות לשולחנות, עמדות בהן מכינים את האוכל לנגד עיני הסועדים וכמובן בר משקאות עשיר. כדאי לטעום את המנות שייכנסו בסופו של דבר לתפריט הסופי ולבחור את הזרימה הנכונה מהראשונות דרך העיקריות ועד נבחרת הקינוחים שמשאירה טעם מתוק בסיום האירוע. כיום הקונספט הטרנדי הוא מסעדת שף פרטית בתוך האולם כך שהאורחים מתענגים על ארוחת גורמה במסגרת החתונה.

להתרענן וליהנות מכל רגע

פרט חשוב שרבים נוטים לשכוח בבחירת אולם אירועים לחתונתם היא סוויטת אירוח פרטית המיועדת להתרעננות לפני במהלך ובסיום האירוע. מקום מפנק בו תוכלו להירגע ולצבור אנרגיות וכמובן להתארגן לקראת ולהחליף פריטי לבוש ולחדש איפור תוך כדי החתונה.

אולם שדואג לזוג המאושר, לאורחים וליצירת האורחים מחכה לכם בכפר סבא העיר שלא מפסיקה להפתיע לרגע.




תפריט נגישות