טבעת אירוסין – איך תבחרו נכון?

ראשי / טבעת אירוסין – איך תבחרו נכון?
טבעת אירוסין


בדרך לחתונה, עוצרים בחנות הטבעות!  אז לאחר הבחירה החשובה כל כך שכבר קיבלתם, שהיא האישה איתה תרצו להתחתן, השאלה הבאה והמתבקשת היא, באיזו חנות טבעות תעצור, ומה תבחר לרכוש בה? כאן ניתן טיפים שעשויים לעזור לך בבחירה המושלמת, שתביא לשידוך מושלם בין אישה המדהימה לטבעת מדהימה (וגם לבעל מדהים, אבל בשלב הזה השידוך היותר חשוב הוא בין האישה והטבעת).

 

כמה כסף אני אמור להשקיע בזה?

אז לפי היהדות, טבעת אירוסין צריכה להיות שווה לפחות פרוטה. במציאות, בוא נגיד שעדיף שהיא תהיה שווה יותר (בהנחה שאפשר, כמובן). טבעת אירוסין נעה בין 1250 ₪, עד פחות או יותר אין סוף, כשמחיר יהלום נקבע על ידי ארבעה מדדי איכות: משקל, צבע, ניקיון וחיתוך, כשהמשקל והצבע רלוונטיים וחשובים במיוחד.

איך נראית הבחירה שלי?

טבעת אירוסין יכולה להגיע בשלל צורות ועיצובים. הקלאסיים שבהם הם סוליטייר, בו היהלום נמצא בכתר מעל חישוק הטבעת עצמו, טוויסט, הפופולארי מאוד בשנים האחרונות, בו היהלום יושב לרוב כחלק מהטוויסט של הטבעת, והילה, שבה בעצם יש יהלום מרכזי שמוקף ביהלומים קטנים סביבו. ישנם כמובן שילובים רבים, ובסוף המרכיב המכריע הוא הטעם האישי של ארוסתך לעתיד.

 

 

איך לדעת מה היא אוהבת ועדיין לשמור על אלמנט ההפתעה?

בעיה לא פשוטה לפתרון היא, לדעת לבחור טבעת אירוסין שתתאים לארוסתך לעתיד, מבלי לשאול לטעמה ולהרוס את ההפתעה. במקרה כזה להיוועץ בקרובות זו אופציה, אך מעט מסוכנת, כי כידוע, חדשות טובות קשה לשמור בבטן והן עלולות לספר לה. הדרך הבטוחה ללכת איתה היא עבודת בילוש. לשים לב אילו תכשיטים היא עונדת, האם לטבעות שלה יש אבנים גדולות במרכז או אבנים קטנות שזורות שמשתבצות על כל הטבעת? האם היא אוהבת יותר זהב לבן או זהב צהוב?  על אילו תכשיטים היא מסתכלת בחנויות ראווה? וגם אם זה לא צולח, וטעמה אקלקטי ומשתנה, זה אמנם מבלבל, אך זה משאיר יותר סיכוי שתחושת הבטן שלך תקלע.

 

איפה קונים טבעת אירוסין?

ההחלטה על מקום קנית טבעת אירוסין חשובה כמעט כמו בחירת הטבעת עצמה. מומלץ וכדאי לבחור מקום עם יחס אישי, בו המוכר או המוכרת יוכלו לשמש כמתווכים בינך לבין רצונה של ארוסתך לעתיד בהינתן הבנתם הרבה בתכשיטים וניסיונם בתחום. חשוב גם שיהיה לך עם מי להתייעץ ושהמקום הוא כזה שניתן לסמוך על אמינותו. מומלץ לקנות מחברה שבעליה חברים בבורסת היהלומים ברמת גן, שכן כך תבטיח את איכותם ואמינותם של היהלומים שתרכוש.. מעבר לכך, סמוך על תחושת הבטן שלך. אם תמצא מקום שתרגיש בו טוב, שבעלי החנות יהיו נעימים וטובים אליך ותחוש בנוח בשהייתך במקום, זו אינדיקציה מצוינת וחשובה.

לסיכום, בחירת הטבעת מהווה חלק אינטגרלי מהחוויה של הצעת הנישואין העתידה לבוא. כדאי מאוד לתכנן, לחשוב ולהיות בטוח שבחרת נכון. אבל בגדול, אם בחרת אישה לכל החיים, מה זה בשבילך לבחור טבעת לכל החיים?




תפריט נגישות