לעצב תערוכה מנצחת כמו המומחים בתחום

ראשי / לעצב תערוכה מנצחת כמו המומחים בתחום


עולם הכלכלה הישראלי מלא בתערוכות וכנסים, ובהחלט ניתן לומר שמדינת ישראל היא אחת המדינות המובילות בתחום. עיצוב תערוכות הוא נושא שנכנס חזק במיוחד בשנים האחרונות. הרבה חברות כבר מבינות את המשמעות העסקית של הצגה בתערוכות, בניית ביתנים ופרסום באמצעות יצירת קשרים עסקיים והצגת המוצרים שלהן בכנסים.
ואכן, אין ספק שתערוכות הינן דרך טובה מאוד להגיע לקהל היעד, להרחיב את העסקים, להגדיל את קהל הלקוחות, לפרוץ לשווקים שונים וליצור קשרים עסקיים ושיתופי פעולה.
אם אתם רוצים להתקדם ולהתפתח מבחינה עסקית, חשוב שתדעו כיצד להשתמש בכלי של עיצוב תערוכות ולרתום אותו לטובתכם. אספנו לכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לעצב ביתנים מושלמים ולהיות בעצמכם מומחים לעיצוב תערוכות.

קהל, קהל, קהל

אין ספק שבעסקים הקהל הוא מילת המפתח. חשוב מאוד לדעת להתאים עיצוב תערוכות לקהל אליו הן מיועדות. כדאי להבין את הקהל, להרגיש אותו ולהכיר את הטרנדים השונים ואת המסרים שמדברים לאותם פלחי אוכלוסייה אליהם אתם פונים. כמו כן, מומלץ לשים לב להבדלים בנוגע לקהלי יעד שונים, ולשאול את עצמכם למשל אם מדובר בתערוכה מקצועית שפונה לאנשי מקצוע מתחום מסוים, או שמדובר בתערוכה שפונה לקהל הרחב. כמו כן, חשוב להבין את הגיל של קהל היעד בתערוכה ולתכנן את העיצוב שלה בהתאם.

מאיזה חומר אתם עשויים?

בתחום של עיצוב תערוכות, חומרי הפרסום בהם אתם בוחרים להשתמש בתערוכה יקבעו כיצד יעברו המסרים שלכם. ככאלו, הבחירה בחומרי הפרסום הנכונים בהתאם למסרים שלכם, לקהל היעד בתערוכה ולמטרות שהוצבו מראש, היא בחירה חשובה ומשמעותית. בין אם מדובר בפליירים, ברול-אפים, בביתנים מקרטון או מעמדות רצפתיות, העיצוב של כל מוצר ושל כל חומר ישפיע באופן קריטי על האופן שבו המסר יצליח לעבור. הגדירו מסרים מראש ובחרו במוצרים וחומרים שיעבירו אותם בצורה הטובה ביותר.

עצבי לך תערוכה

עוד דבר חשוב בעיצוב תערוכות, נמצא ממש בשם של התחום: העיצוב עצמו. העיצוב נועד על מנת להגדיל את המכירות שלכם, ולכן צריך ,כמו שאר הדברים, להתאים למטרות. השתדלו לבחור צבעים שמתאימים למותג שלכם או למוצרים שאתם מוכרים. העדיפו לעצב תערוכה סביב נושא מארגן, והתייחסו אל הנושא שלכם בעיצוב התערוכה כחוט מקשר שעליו לעבור דרך כל אחד ואחד מהפריטים בתערוכה שלכם.

תהיו מקוריים

עולם התערוכות הוא עולם שיש לו כללים וחוקים, אך אל תפחדו לשבור אותם. חשבו על היתרונות של המוצר או המותג שלכם והשתמשו בהם על מנת לבנות תערוכה מקורית, שלא דומה לתערוכות או לביתנים של אחרים. השתמשו בכל מה שתוכלו להבליט בקשר למותג שלכם בבניית הדוכן, לדוגמה אם המותג שלכם מתרכז סביב אוכל, שימו אותו במרכז.

התייעצו עם מומחים

עיצוב תערוכות הוא לא דבר קל במיוחד, וחשוב להיות בעלי ידע וניסיון כדי לעשות זאת טוב. אל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע ולשכור את שירותיהם לטובת העניין, רוב הסיכויים שזה ישתלם לכם ויחזיר את עצמו.




תפריט נגישות