5 אטרקציות לאירועי חברה ואירועים עסקיים

ראשי / 5 אטרקציות לאירועי חברה ואירועים עסקיים
אטרקציות לאירוע


בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שילוב של יותר ויותר אטרקציות במגוון רחב של אירועים. אם בעבר היה נהוג לראות אטרקציות מסוימות בעיקר באירועים גדולים ויוקרתיים, באופן מאוד נקודתי וממוקד, אזי שכיום הם כבר תופסים מקום הרבה יותר מכובד, מקום יותר רחב במגוון של אירועים, כולל אירועי חברה ואירועים עסקיים.

יש לכך סיבות שונות, יהיו שיטענו שאותן אטרקציות נועדו למשוך אורחים אשר אלמלא האטרקציות האלה לא היו מגיעים לאירועים, יש שיטענו שזה יוצר עניין, בלעדיהם האירועים היו יכולים להיות משעממים במידה מסוימת, ויש גם מי שמסתכל על הצד השיווקי, הצד הפרסומי, והוא בוודאי יטען שהאטרקציות עוזרות למתג את החברה בצורה הרבה יותר מעניינת וחדשנית.

לפני שנציג 5 אטרקציות שיכולות לעורר עניין באירועי חברה ואירועים עסקיים, צריך להדגיש, לא בכל אירוע ולא בכל זמן האטרקציות יכולות לעזור. אנחנו צריכים לדעת כיצד, מתי ואיפה לשלב אותן. זאת על פי סוג האירוע, סוג הקהל שמוזמן אליו, לוח הזמנים שלו ועוד. כל דבר כזה יכול להשפיע כך או אחרת על השימוש באותן אטרקציות והאפקט שלהן.

אטרקציות שיכולות להשתלב באירועי חברה

הפעלות והופעות – אנחנו יכולים לראות את זה במגוון אירועים עסקיים. בין הכנסים והמפגשים, יש אתנחתא מסוימת, לעיתים זה אומר מופע של זמר או זמרת, מופע סטנד-אפ, הפעלות של אמן חושים. ישנן חברות שעורכות סקרים בקרב העובדים שלהן בשביל לוודא איזה אמן הם רוצים שיבוא לאירוע.

זיקוקים ופירוטכניקה – מופע של זיקוקים ופירוטכניקה יכולה להשתלב כמופע, בדיוק כמו שזה שתיארנו בחלק הראשון, אך הוא יכול להיות אטרקציה שמשתלבת כחלק מהחגיגות של האירוע, בשלבים מסוימים בין הנאומים או אם מדובר בהשקת מוצר חדש ועוד.

משחקים לכלל המשתתפים – כאן אנחנו מדברים על שילוב של אופציות שונות, החל ממשחקים שכולם נוטלים בהם חלק וכלה במשחקים אלקטרוניקה שונים, אשר מפוזרים במקום וכל אחד יכול ליהנות לשחק מתי שהוא רוצה. זה בעיקר מתאים לחברות צעירות ולאירועים עסקיים שקשורים לתחום ולא לכל אירוע ואירוע.

טיולים והרצאות – ישנן חברות שמארגנות הרצאות מיוחדות של אנשי מקצוע ואם מדובר על אירוע שנמשך יותר מיום אחד באזור מסוים, אז הן דואגות להוציא את האורחים לטיול מאורגן במקום, כך הם יוכלו להשתחרר קצת מהאווירה של האירוע וליהנות ממשהו אחר, שונה.

ארוחות מיוחדות – אומנם ארוחות צהריים וערב הן חלק בלתי נפרד, כמעט מכל אירוע שמכבד את עצמו, אך גם כאן, אפשר לייצר אטרקציה אחרת שונה, למשל, ארוחת ערב של שף מפורסם, ארוחה בסגנון מיוחד ועוד.




תפריט נגישות